შიგთავსზე გადასვლა
მთავარი
ჩვენს შესახებ
ისტორია
მისია და მიზნები
სტატუსი და მუშაობის სპეციფიკა
ცენტრის დებულება
ჩვენი გუნდი
კურსები
სასწავლო კურსები
საბაკალავრო საფეხური
სამაგისტრო საფეხური
სადოქტორო საფეხური
სემინარები
სასერთიფიკატო კურსები
მასალები
სიახლეები
გალერეა
კონტაქტი
მთავარი
ჩვენს შესახებ
ისტორია
მისია და მიზნები
სტატუსი და მუშაობის სპეციფიკა
ცენტრის დებულება
ჩვენი გუნდი
კურსები
სასწავლო კურსები
საბაკალავრო საფეხური
სამაგისტრო საფეხური
სადოქტორო საფეხური
სემინარები
სასერთიფიკატო კურსები
მასალები
სიახლეები
გალერეა
კონტაქტი
EN
Click Here
სიახლე
იწყება რეგისტრაცია სასერტიფიკატო კურსზე „როგორ ვასწავლოთ აკადემიური წერა“
მესამე თემატური კონფერენცია
ვაკანსია აკადემიური წერის ცენტრის მოწვეული მასწავლებლის პოზიციაზე
პროსპექტუსი, როგორც სადოქტორო კვლევის გეგმა
აკადემიური წერის ცენტრის მესამე კონფერენცია
„აკადემიური წერა მასწავლებლებისთის“ – სასერტიფიკატო კურსზე მიღება დაიწყო
Zoom-სემინარები აკადემიური წერის საკითხებზე ბაკალავრებისთვის
Zoom-სემინარები აკადემიური წერის საკითხებზე ბაკალავრებისთვის
ინფორმაცია სემინარებთან დაკავშირებით
Zoom-სემინარები აკადემიური წერის საკითხებზე ბაკალავრებისთვის
Zoom-სემინარები აკადემიური წერის საკითხებზე ბაკალავრებისთვის
Zoom-სემინარები აკადემიური წერის საკითხებზე ბაკალავრებისთვის
Zoom-სემინარები აკადემიური წერის საკითხებზე ბაკალავრებისთვის
Zoom-სემინარები აკადემიური წერის საკითხებზე ბაკალავრებისთვის
Zoom-სემინარები აკადემიური წერის საკითხებზე ბაკალავრებისთვის
Zoom-სემინარები აკადემიური წერის საკითხებზე ბაკალავრებისთვის
Zoom-სემინარები აკადემიური წერის საკითხებზე ბაკალავრებისთვის
Zoom-სემინარები აკადემიური წერის საკითხებზე ბაკალავრებისთვის
Zoom-სემინარები აკადემიური წერის საკითხებზე ბაკალავრებისთვის
Zoom-სემინარები აკადემიური წერის საკითხებზე ბაკალავრებისთვის
Zoom-სემინარები აკადემიური წერის საკითხებზე ბაკალავრებისთვის
Zoom-სემინარები აკადემიური წერის საკითხებზე ბაკალავრებისთვის
საჯარო ლექცია – საქმიანი ურთიერთობები
Zoom-სემინარები აკადემიური წერის საკითხებით დაინტერესებული მაგისტრანტებისთვის
Zoom-სემინარები აკადემიური წერის საკითხებზე ბაკალავრებისთვის
Zoom-სემინარები აკადემიური წერის საკითხებით დაინტერესებული მაგისტრანტებისთვის
Zoom-სემინარები აკადემიური წერის საკითხებზე ბაკალავრებისთვის
Zoom-სემინარები აკადემიური წერის საკითხებით დაინტერესებული მაგისტრანტებისთვის
Zoom-სემინარები აკადემიური წერის საკითხებზე ბაკალავრებისთვის
Zoom-სემინარები აკადემიური წერის საკითხებით დაინტერესებული მაგისტრანტებისთვის
Zoom-სემინარები აკადემიური წერის საკითხებზე ბაკალავრებისთვის
მიღება კემბრიჯის IELTS ტესტის აკადემიური მოდულის ჩასაბარებლად მოსამზადებელ სასერტიფიკატო კურსზე
Zoom-სემინარები აკადემიური წერის საკითხებით დაინტერესებული მაგისტრანტებისთვის
Zoom-სემინარები აკადემიური წერის საკითხებზე ბაკალავრებისთვის
Zoom-სემინარები აკადემიური წერის საკითხებით დაინტერესებული მაგისტრანტებისთვის
Zoom-სემინარები აკადემიური წერის საკითხებზე ბაკალავრებისთვის
Zoom-სემინარები აკადემიური წერის საკითხებით დაინტერესებული მაგისტრანტებისთვის
Zoom-სემინარები აკადემიური წერის საკითხებზე ბაკალავრებისთვის
9 მაისის სემინარები
Zoom-სემინარები აკადემიური წერის საკითხებით დაინტერესებული მაგისტრანტებისთვის
Zoom-სემინარები აკადემიური წერის საკითხებზე ბაკალავრებისთვის
რატომ არის ანტიპლაგიატის პროგრამა აუცილებელი, მაგრამ არა საკმარისი? – დისტანციური კონფერენცია
განცხადება
Zoom-სემინარები აკადემიური წერის საკითხებით დაინტერესებული მაგისტრანტებისთვის
Zoom-სემინარები აკადემიური წერის საკითხებზე ბაკალავრებისთვის
Zoom-სემინარები აკადემიური წერის საკითხებით დაინტერესებული მაგისტრანტებისთვის
Zoom-სემინარები აკადემიური წერის საკითხებზე ბაკალავრებისთვის
Zoom-სემინარები აკადემიური წერის საკითხებზე (ბაკალავრებისთვის)
Zoom-სემინარები აკადემიური წერის საკითხებზე
მეთოთხმეტე სემინარი – წერითი შუალედური გამოცდის საკითხებზე მუშაობა
მეცამეტე სემინარი – რეცენზირების ტექნიკები
მეთორმეტე სემინარი – საშინაო ნაშრომის სტრუქტურული ელემენტები + სათაურის შექმნა
მეთერთმეტე სემინარი – როგორ დავწეროთ შეჯამება
მეათე სემინარი – როგორ ავაგოთ არგუმენტი
მეცხრე სემინარი – როგორ დავწეროთ ლიტერატურის მიმოხილვა
სემინარი – როგორ დავწეროთ საბაკალავრო ნაშრომი
მერვე სემინარი – რეცენზირების ტექნიკები
მეშვიდე სემინარი – როგორ შევქმნათ აკადემიური პრეზენტაცია და ჰენდაუთი
მეექვსე სემინარი – როგორ დავწეროთ შესავალი
სემინარი – პლაგიატი: განსაზღვრა და თავიდან არიდების მექანიზმები